SLIDE1

Wednesday, December 29, 2010

~like khairul Fahmi che Mat~ tahniah malaysia!! 4-2

tahniah untuk team malaysia
walaupun kalah di indonesia 2-1
tapi kite menang 4-2 plus mampu memecahkan telur di padang lawan... (hehehehe)
tahniah kerana menang piala AFF SUZUKI CUP 2010

tahniah utk semua pemain.. hari ini dlm sejarah..
ceeewaahhh!!!

okay dah tajuknye khairul fahmi che mat
mesti la saya tertarik n tertawan kat dia

dah la muka mcm mamat jepun kan..hehehe
dia ni klate mari kan?
GOMO! KLATE GOMO!!!

walaupun di awal game.. memperlihatkan betapa anoying penonton indonesia apabila muka fahmi ade laser hijau.. (ayat ko ni pelik la demok!).. tapi fahmi tetap cool...
LANTAK KAU LA KAN... KAU NAK BUBUH LASER HIJAU KE MERAH KE KUNING KE... 
KALAU KO HEBAT.. BOLA PASTI KO TANGKAP...
itu semua bukan alasan kan?
kalau nak cari gaduhh...ade je ko markos..laser lah, silau lah, sakit mata la..
betul ke ni?

para pembaca pendengar dan penduduk malaysia-indonesia masing2 cerdik, berilmu dan well-educated..
takkan nak kata malaysia pergi jampi padang bagi pemain indonesia gatal2 kot.. xlogik.. kiteorg tak main bomoh2 ye... kiteorang pakai ustad je suruh bacakan doa penerang.. hahaha
PIHAK MEDIA SEHARUSNYA MATANG DAN PENYOKONG JANGAN CEPAT MENYALAK..
nanti mereka juga dilihat sbg tak bertamadun..

(cukup cukup DEMOK!! jangan kau nak mulakan pergaduhan)

fahmi adalah penyelamat.. walaupun diserbu secara agresif olh pasukan lawan..
namun fahmi tangkas membaca tindak tanduk lawan...

banyak kali kene serang.. tapi mum tetap maintain weh fahmi!!

lagi satu yang aku cukup rasa WOOOOWWWW!!!

tak sangka2 n terkejut gila
bila safee sali..secara solo menggolkan jaringan..
GOLLLL!!!!
tanpa bantuan mana2 pemain...
dia berjaya menggolkan jaringan...
HEBAT ORG KITE!!!
tapi..kemana pemain lawan.. terlupa nk guard safee ke sampaikan terlepas?

tapi serius.. nampak pemain still lemah.. xagresive mcm pasukan lawan..
tapi kalau bukan kerana fahmi yang asyik dok menagkap bola..
pasti kite kalah..
kalau bukan kerana safee yang lincah dan gagah (cewah!)..pastinya kite tak GOLL!!
kalau xde pasukan yang lain.. pasti peristiwa bermakna ni tak de dlm sejarah..
thnks raja gopal..(betul ke eja nama dia?).. xyah nk import coach luar...
MALAYSIA TERBAIK
alhamdulillah!!!

BOLEHHH!!! MALAYSIA BOLEHHH!!
SORAKLAH MALAYSIA BOLEH!!!

bangga menjadi rakyat malaysia


6 comments:

  1. aten bukan thap like..tapi dah love dah hehe
    im proud to be malaysian

    ReplyDelete
  2. waaa... bangga kan...

    tapi btulkan si fahmi ni encem..
    jepanese look kan

    ReplyDelete
  3. tau takpe hensem tak hengat..
    mix ke? heheee

    ReplyDelete
  4. klate tu aten...
    kia xpuas hati..
    media indon sengaja je buat cite..
    kata jampi serapahla..
    adoyyaiii

    ReplyDelete
  5. serius bising bangat umah ak td.. mak ak jd pengulas sukan..hahaha.. kia,ayt ko nih mcm dh jd pengulas sukan dh.. bravo2! eyh.. si fahmi tuh dh de awek tau.. kwn aida pnye awek.. x caye g tnye die.. ak dh siap tgk muke awek die kt fb ritu.. aida dh tnjuk.. so.. sowi la kwn2.. dh melepas..hehehe

    ReplyDelete
  6. cissssss!!!!!!....
    aida kite ke aida akk ko..
    kwan aida tu sapa..
    cissssss....
    memang la nak kene kan

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...