SLIDE1

Tuesday, December 28, 2010

~ Menyampah + Bingit ~

okay DEMOK!!
berterus terang dengan apa yang awak menyampahkan..
sampaikan angin satu badan ni..

okay, korang pernah terasa nak lempang atau sepak adik korang tak..
(jahatnyee!!!)
memang.. saya bukan angel..
saya bukan lembut ala2 nisdawati
saya bukan hipokrit
tapi saya demok!
dah dah.. cukup

pasti korang pernah nak buat lebih pada tu kan..

ye lah.. tapi tengokla sebab apa?
sebab? sebabnya dia suka melalak lagu yang sama...
dah la bahasa alien.. bahasa yang tak diterima dlm rumah saya
ko tau lagu apa dia melalak???

korea kot.. bunyi mcm syuhhh syuhh syuhh
hooo hooo hooo
tah apa apa bunyi nye...
nyemak kan tahap keamanan telinga aku..

meh sini aku kasi tau...
*
*
*



SNSD- hoot kot tajuknyee..entah! xsure
yang paling XBLEH BLA dan MENGELIRUKAN
bila adik saya nyanyi prounounce bunyi
syuhh syuhh syuhh syuhh syuhh 
hoo hoo hoo hoo hoo

sedangkan yang sebenarnya shoot5x hoot5x
langsung xsyncronize
terlalu BENGONG disitu


cehh... kau tengok la...
muka aku pun memang rasa nak makan je adik aku..
sakitnyeee hati!!
suh senyap makin kuat plak melalak..

sabar ye demok!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...