SLIDE1

Thursday, January 6, 2011

BANJARAN TITIWANGSA!!. satu keindahan alam dari yang maha berkuasa

 sumpah! sriyus! xtipu! gile!
sungguh sungguh indah permandangan kurasakan~~ bagaikan terbuai buai dgn kesegaran alam yang jauh dari hutan2 konkrit.. bagaikan terasa kicauan kicauan burung mahupun unggas disekitarnya.. masih terasa alunan rambutku berterbangan ditiup angin yang lembut dan dingin tatkala menyentuh kulitku yang halus gebu!!

wah wah wah
dah mcm poem
hahahaha!!

rasa nak muntah tak?

nak muntah? pdn muka korang!!!

betul sumpah pemandangan dia sungguh sungguh cantik

cantik sangat2 sampaikan rasa mcm xnak balik lah

tak nak balik!!! sehinggakan ditampar laju2 oleh adikku

wahhhhhh nampak sangat aku tipu

saksikan pemandangan yg indah ini

 indah tak lobang idongku

eh eh eh.. gurau gurau je... jgn marah wehhh kite gurau..
okay.. pemandangan ini betul punyeerr!!!

tadaaaaa

mcm rasa kat cameron highland.. fresh giler udara
inilah banjaran titiwangsa..

bukit2 tu ade berlapis2.. aku kire ade 7 lapis.. dah macam kuih lapis.. kadang2 mcm brokoli ijau pun ade.

gambar sendiri jangan dilupakan... sangat gedix you!



okeh... korang terasa nak pergi tak?

terasa jeles tak?

terasa pelik tak?

korang rasa makin demok tak!
shitt.. dah tau dah jawapan korang..


disaat keseronokan dan kesengalan bermaharaja lela..
dan si demok! menjadi mangsa

i lap n mop this place... wallllaaaahhhh!!!!

sebenarnya aku pun keliru.. entry ni nak cerita pasal BANJARAN TITIWANGSA ke atau nak jual GAMBAR2 aku?
hehehehe... DEMOK IS CUTE..
pulak dah? muntah kang!!!

ini bukan broga hill kat semenyih tu ya.. jangan sesekali tertipu..
kalau korang memang kaki kaki atau tangan tangan travel
silalah berkunjung ke sini..

belum rainforest pun cantik jugak..
sambil2 tu boleh la kite mendapatkan pahala dengan mengingati dan memuji kebesaran dan kekuasaan ilahi...
ecececece

jom lah datang!




ini muka WANTED!~~
sapa sapa jumpa sila hantarkan kepada polis negara!

4 comments:

  1. waaghh indahnye kia hehheee bukan pemandangan tu tapi kiaaaa

    ReplyDelete
  2. aten... wah wah wah...
    lubang idong ku tetap menjadi poojaan hatimnu

    ReplyDelete
  3. miss phia... tobat kebenda?
    apa dia sayang?
    i tak curang you..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...