SLIDE1

Saturday, January 29, 2011

JINAK2 KE GYM

tolong lah percaya...
tolong lah percaya
bahawasanya
saya sedang menjinakkan diri ke gym
hahahaha....
wtf..
aik xbaik tau!!

apa yang membuatkan demok mahu ke gym?
sebab nak kurus?

sebab dah naik berkilo kilo
badan pon dah mcm tong dram

(comel tak?)
hahaha.. dush dush
NOTE: akk saya kata badan mcm fasha sandha beranak 10
(durjana betul kakak saya!)

okay, apa respond mereka bila kata nk kurus..
1. weh xpayah la.. sedap dah badan tu.. sedap n montok montok..nk peluk!(statement gatal)
2. ko tu hangat hangat tahi ayam..(statement yg ade benar gak)
3. ko boleh punya! (statement beri semangat)
4. inner beauty that counts (yes! semestinya)
5. tak perlulah.. awk dah cantik! (aik.. mcm kembang satu badan..hahahaha!)

okay apa determination and inspiration saya..
meh saksikan

inpirasi saya adalah 2 org perempuan cantik ni..
kim kardashian dan hillary duff


sebab apa suka dorang??

sebab hillary duff lebih kurang sama ngn saya kan? kan? kan? kan?
hahahaha
wtf
okat saya tahu saya perasan.
utk sekarang apa makanan yang saya akn menyampah?
sudah semestinya ayam goreng 
termasuk KFC n McD tapi xtermasuk kenny rogers roasters.. hehehehe

apa makanan yang demok akn suka?
semestinya dan tak pasti lagi... hmm segala jenis ikan.. (yakkk!)

TOLONGLAH PERCAYA BHW SAYA AKN CUBA BERHENTI MAKAN AYAM, SEDIKIT DEMI SEDIKIT..
hahah.. xleh la nak berhenti terus kan..
keh keh keh


YA ALLAH!!
anak sape xsenonoh makan ayam ni
okay! ini cerita lama..
dan sekarang xkan ade cerita mcm ni..
hehehe


okay.. kata pergi gym kan?
so mestilah kene ade bukti..
okay . dah tau mesti korang xcaya..
meh saksikan bukti bukti yang sahih lagi nyata

kabur pulak gamba
ni xtau sapa..
serabai nak mamp
hahaha
bersenang lenang stlh berpenat lelah




dah dah dah
malas dah nak menaip
bye bye


2 comments:

  1. qia gojes @ demok yg cumil ngee rajin nye g gym!
    best tak? hehe

    ReplyDelete
  2. kene rajin.. sebab badan dh mcm tom drum.. hahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...