SLIDE1

Saturday, January 1, 2011

tolong carikan saya jaket ini!!!!

korang masih ingat lagi tak?
aku pernah posting kat fb... yang aku ngidam nak jaket..

memangla korang ade nampak aku pakai..
tapi itu bukan jaket aku... itu jaket akk aku..
kat mana nk cari yer...
ala~~~ tensionnn.... saya suka jaket tuuu!!!




DESPERATE GILA AKUH NAK JAKET MCM NI
atau kene singgah GOLOK baru aku dapat~~
korang xde sugestion utk aku ke?

NOTE: dalam gamba ni bukan jaket aku... tapi jaket pinjam....hehehehe!!

5 comments:

  1. ehhh ko tanye laa kakak ko beli kt mane... haishhh..

    ReplyDelete
  2. miss fyda: klau da jumpa?
    saya akn beli.. hehehe.... anda tau dimana?

    aida: kt kembodia

    ReplyDelete
  3. di sabah da nampak la... hehehehhe

    ReplyDelete
  4. miss fyda... sabah?
    jauhnyeee... semenanjung xde ke?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...