SLIDE1

Tuesday, March 1, 2011

UTK AWK YG SAYA SLALU KENANGKAN -HAMIDAH-

MAAP!!

maap sejuta kali maap
lambat wish
lambat send
lambat upload everything
lambat buat this N3

sebab saya telah dihumban dengan pelbagai jenis asignment
dan test jugak dilonggok longgokkan secara pukal di hadapan saya..
ye.. betul betul belaka..

KINI JARANG UTK SAYA BER'MAKE-UP 
JARANG UTK SAYA PAKAI EARING
KEADAAN SUNGGUH SELEKEH DAN XDPT DIKAWAL

BUKTI~~
(sumber dari FB DEMOK)

dan sejak kawan saya menjadi YDP
saya makin busy utk menjayakan misi dia
event sana sini

terasa penat
tapi jauh disudut hati kecil saya yang suci ini (wah!)
saya sentiasa ingat awk
disetiap degupan jantung saya
masih ade awk
(ceeewahhh)


awk la
HAMIDAH ZAINODDIN


SELAMAT HARI TUA!!!
HAPPY BIRTHDAY


waktu muda muda dulu
kat kelas HR bersama TT favorite saye!

saya rindu segalanya tentang KITE!!!

nah!! terimalah video yg tak seberapa dari saya...
slamat hari lahir!!!
(tengok je tau.. jgn kutuk kutuk.. hehehe)
PEACE!!

video


SAMPAI SEKARANG TERCARI CARI..HMMMM!!!!!


susah utk mencari kawan yang betul2 kawan
sudi terima kekurangan kita
paham kite
bertolak ansur
dan x ambil kesempatan
MANA NAK CARI? KAT MYDIN PUN XDE...



AWK SANGAT BERBEZA
KITA MASIH KAWAN KAN?

MUJHSE DOSTI KAROGE?



2 comments:

  1. xsangka pula qia cmnih . berhati lembut . ahahaha
    ingat jahat je . kiki . btw, okela vdeo kamoo =P
    ayam 2 ayat wajib kan . ngee~

    ReplyDelete
  2. huh!!!
    bising la ko....
    tengok senyap2..
    hahahahaha!!!!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...