SLIDE1

Wednesday, April 20, 2011

TAK DAPAT DIPISAHKAN DR AYAM

pernah tak korang ingat
konon kononya budak ni a.k.a SI DEMOK berkobar kobar
nak DIET
xnak makan AYAM
cisss ciss
ceeettttttttttttt

memang xleh pecaya
sebab sekarang
hari hari aku makan ayam.

contohnya mcm kat gambar ni
1 ekor ayam aku makan 2 org je
tak makan nasi pun
ayam semata mata
dahsat gilerr!!

ni gamboo kenangan dulu dulu la..
jgn la korang nk gelakkan plak
tengok muka ak melahap ayam

bahagia tak terkat
mata otak hati semua dokk tringat AYAM!! AYAM!! AYAM!!

belasah lagi ayam tu.. xcukup mintak lagi
(xsedar diri... padahal balik kelas SI DEMOK muntahkan semula.. habis isi isi tulang2 ayam semua keluar... tu la makan banyak sangat... ambik kau!)


ade 2 jenis ayam yg saya tak boleh nk makan
*
*
*
*
*
*
                              ain a.k.a ayam belanda                   V.S      atiqah(baby) a.k.a ayam katek serama

dua ekor ayam ni memang suka berkokok
asyik asyik mematuk org je kejenya tak pun berlaga diantara satu samalain
kalau makan ayam belanda tu... kene piki 2 3 kali, ye la.. saya ni duk malaysia, tak sama citerasa belanda
kalau makan ayam katek serama.... kompem xcukup.. buat habis kat celah gigi je... xcukup kenyang lagi...

ayam belanda mata besa v.s ayam katek ade microfon
memang la padan


CUKUP BERCERITA PASAL AYM
KALI NI NK BERCERITA PASAL ITIK PULAK

saya teringin nak makan itik.. itik panggang
tapi orang kata tak best sebab daging dia tak sesedap ayam.

tapi saya tak akan makan itik ni:
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
itik.. cube peratikan mulut dia
*
*
dia cantik sebenanya
org kata ade iras iras wardina safiyah
*
*
tapi sense of itik memang kuat melekat kat dia
*
*
*
*
saksikanlah~~

itik ni no consideration
MEMANG SAYA TAK AKAN MAKAN
MUKTAMAD!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...