SLIDE1

Wednesday, April 20, 2011

Typical Presentation Day!!

ni suasana presentation kat kelas SENTAP D2 BM220 4C
biasa biasa je... tapi aku terkilan gila sebab terpaksa tak tengok cerita marimar! auuwwww

apa korang tak tau cerita marimar?
cisss memang ketinggalan zaman

this one is opening credit for marimar
isnin - khamis tv3 pukul 3-4 ptgn
tengok tau!!

dah dah
berbalik kpd presentation day
present group report
pergh
memang ngantuk gila
niat nk ponteng tapi bila tak ade geng n YDP lecture ak
trus xjadik... cettttt

typical dan kebiasaan bagi student bila
1 jam nk presentation baru kelam kabut nak buat slide n habiskan report
termasuk group aku SI DEMOK sendiri
last minute je kejenya
BARU ADVENTURE beb..
(padahal tanguh tanguh kejenya)

gamba hiasan..
1 jam sebelum presentation
kelam kabut kami semua
baru tu la nk buat slide
baru tu la nk combine report
baru tu la nk betulkan kesalahan
penat wehhh
TERMASUKLAH GROUP AKU
tak lari dari buat keje last minute
TIME MANAGEMENT bak kata anip.. xde..

ni ha..
NADIA YAMINA
sebuk buat preparation presentation
n tgh present report bell beliau
ni suasana kelas
kusyuk mendengar n berkejasama membantu menjawab soalan
bagus.. itulah yg kami mahu
sebab itu semua lecturer berebut nk ngajar kelas kami!
eksehhhhh

perasan tak mata mira terpejam!!!
nur masih segar lagi

fokuskan kepada mata mira yg dah terpejam
lena habiss nokkkk!!

dan berbalik kepada nur!
apa yg dah jadi?
lena bertemankan mimpi
tengok kau... lecturer duduk selang satu meje je pon..
berani mau tidur..
ish ish ish

SI DEMOK BUAT APA?
kusyuk denga presentation?
tak nye weh
DEMOK LAGI TERUK
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


melantak wehhhhhh
MELANTAK

tak hiraukan presentation kat depan..
teruskan dengan suapan CONTOS

peneman dlm kelas.

ni soalan aku pada anip
HEP bukak tv3 tak? sebab aku nk tengok MARIMAR
siap aku conteng meja lagi nk beri message
bukti!
hehehe
sunggug berwawasan studeny macam aku ni
salah eja:
sungguh berwawasan student mcm aku ni


ANTARA BARISAN2 PANEL YG SUKA BERTANYAKAN SOALAN ADALAH

1. atikah zulme.... klu xde soalan memang xsah
asyik berkokok je

2. geng atas bawah ni..
ANIP & APIZ... suka gak tanya soalan
selalu tanya sampaikan lecturer pelik kalau dorang ni tak tanya


3. SI DEMOK.. aku pun banyak tanya soalan gak
tapi banyak MAKAN la dr bertanya
pas tu sebok tangkap gambar..'
ha! tu memang keje aku.


yang penting semua lega bila dah habis buat presentation and hantar semua report
tinggal nk face final exam je

untuk semua 
WARGA UiTM
especially kelas D2 BM220 4C
selamat menjawab final exam tau!
buat betul2
stady smart and gempak2
mintak2 xde yg tersangkut.. semua lulus dgn cemerlang
BASYA! CAIYOK2x!!!


jangan meniru!!!
ANSWER IN YOUR OWN!!!

jujur ok!

good luck in this final exam!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...