SLIDE1

Tuesday, January 10, 2012

Dah Kurus!!!


tak mahu cakap kalau tiada bukti..

hehehehe bangga... tapi..
tak apa tak apa..
mari saya ceritakan kegembiraan saya dulu..

yeay yeay.. dah kurus..(sikit je! werk)
dah turun.. berbaloi baloi...

nk bukti tak?

dulu pakai baju mcm ni..

memang saya xbutang kat atas.. sebab boobs demok sangat.. waktu ni double triple temok!
dan hasilnya..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


tadaaa!!! dah boleh butang..
dah lose baju ni... tanpa saya sedar okay!!
sukanye sukanyeee



nampakkan perbezaan ketara before and after..
bukan kat boobs je.. tapi kat jaw pun nampak dah lain..
(ke perasaan saya je.. wek*)


excited nak tayang gambar ni.
dah susut katakan.


ke kamera yang tipu.. ke baju tu semakin membesar?
aduihhhh!!~~

tapi lately ni.. makan banyak tak hingat dunia..
badan aku ni jenis senang je nak turun dan senang jugak nak naik..

sia-sia..
betul.. sungguh sia2 bila latelyy badan naik balik jadi macam ni..


apa nak buat..
nak dikesalpun xboleh..

takpe.. cuti sem ni diet lagi..
ceh ceh ceh ceh..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...