SLIDE1

Sunday, April 8, 2012

JERAWAT BIADAB


Manusia 1: weh! slalu thambi kat dahi warna merah. kenapa warna hitam?
 (muka slamba sambil tajam merenung dahi)

Manusia 2: Mana lipstik warna merah?.. meh aku colorkan thambi ko jadi warna merah..
(ada jugak aku lubangkan dahi budak ni kang)

Manusia 3: (tak berkata apa2 cume merenung dahi aku lama seumpama dah jatuh cinta tengok dahi aku)
*yang  ke-3 ni aku menipu... hahahahah

apa yang saya maksudkan 
JERAWAT TUMBUH TANPA PERSETUJUAN
cube la beritau dulu 
leh jugak aku cari port yang sesuai

ini tak, tanpa salam dan amaran
tiba-tiba naik tang situ
adoooossss!!

dah la minggu ni ade program besar 
CEO nak datang
strategy untuk mencari bakal suami nampak gayanya harus dipendamkan (poyo)
siutttt punya jerawat


terpaksa cover ngan rambut
rimas..

memang selepas period, jerawat suka naik kat dahi
tension jadinya

takpa, saya dah beli pil jerawat..
lepas ni kalau naik jugak..
nampaknya aku kene jumpa doktor pakar kulit..
RIMAS!


3 bekas jerawat yang beraja dimuka


akhir kata
hapuslah jerawat2 didunia

*sekian*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...