SLIDE1

Saturday, April 7, 2012

Sungha Jung performance in Penang


YES!
betul2
talented kid ni akan perform kat Penang 27 May 2012 ni..
aiyooooo nak pegi!!!

NAK PERGI!!!!

Venue:

Performing Art Centre of Penang (penangpac)
Straits Quay, Jalan Seri Tanjung Pinang10470Pinang, Malaysia

ANTARA VIDEO YANG SLALU DIUSHA OLEH SAYA :)


okehhh!!
aku admit selain bakat,
aku terpengaruh dengan KOREAN look yang comel nih




sekarang aku tengah feeling gila denga lagu BRUNO MARS IT WILL RAIN
sebab menyentuh ke dasar hati yang sedang PORAK PERANDA ni

if you ever leave me baby
leave some morphine at my door
cause it would take a whole lot of medication
to realized what we used to have
we dont have it anymore



big bang!! haru haru lagu favorite aku


Next!!
aku usha jugak music ni slalu
THOUSAND YEAR
sungguh menggugat jiwa aku yang tengah memberontak ni..
HOW DO I LOVE WHEN I AFRAID TO FALL
(layan.. clean je dia bawak lagu ni.)



Dia ni pon baru berjinak jinak main guitar electric 2 bulan lepas..
konon kononya baru blajar..
tapi hambek ko.. clean je dia main Canon Rock ni
adorable betul



ye lah dari kecik dia main guitar..
memang lah profession dia
and memang bagus dah pon..
(sila tengok video semasa dia kecik main guitar. innocent and muka hingusan)

more info please click kat bawah ni

JOM TENGOK LIVE PERFORMANCE DIA KAT PENANG!!!
(ehh demok! kau tak ingat ke? kau kene balik kelantan, meeting SPSS!!!)
adosssss!!

SUPER MARIO GAME THEME SONG PON ADA


sekian!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...