SLIDE1

Sunday, August 26, 2012

Rambut Lebat (satu angan2)


ohh!! dengan harapanlah nak rambut lebat..
saya ada masalah yang begitu serius..
keguguran rambut yang kritikal mungkin
ye
ini kritikal!!!
ini kritikal!!!


obvious
rambut gugur macam ade penyakit
(saya sihat actually)

mungkin lumrah perempuan kot rambut gugur..(sedapkan hati)
nope3x... find some solution la weh
xkan nk tunggu botak?
botak? botak? botak?

okeh well!! cukup meroyan..

adekah saya yang bersalah kerana pakai syampoo 2 atau 3 jenis
kerap bersyampoo
keringkan rambut dengan kasar
tidak membelai rambut tau urut kulit kepala
hmmmm runsing..
keluh kesah kak kiah


ilusi lebat semata mata walhal sebenaya
hampir botak (okeh saya tipu).. nipis..

betul betul rasa seperti
yeah mungkin satu petunjuk
Bertudunglah...
Pasti mereka tergelak dan anoying di luar sana
hahahaha


dah sebulan x peram rambut ngn minyak kelapa, minyak badam mahupun yogurt..
nampaknya saya harus merajinkan diri..

baru baru ni saya peram rambut dengan telur..
(telur ayam la. xkan telur biawak pulak)
sumpah bau dia busuk dan melekat pekat!!
saya xsuka.. hanyir..
dah basuh lebeh 5 kali bau dia still disitu...
like it will stick forever.
habis perfume aku tuang kat rambut... peduli apa...
dah la petang kene jumpa client.. malunyee

no more telur terapy..
cukupla madu atau minyak kelapa..
minyak kelapa pun da busuk


okeh gamba ni xde motif
langsung xade kene mengena dengan rambut..

yeah!! baru dikatakan miang..
hehehe

moga2 saya jumpa satu solution rambut yang sesuai mudah tepat jitu ringkas berbaloi dan affordable..
moga moga... amin!!

cow cin cau ols

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...