SLIDE1

Saturday, August 25, 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri, 2012


Mohon Maaf Zahir Batin
walaupun pedih serta dendam untuk memaafkan..
tapi saya cube... berharap kalian juga melakukan perkara yang sama...
kali ni best..
bos dan senior kat office kasi duit raya...

rasa mcm. ehhh dah lama x dpt duit raya..
hahahaha
ALHAMDULILLAH utk setiap rezeki yang diterima

pagi raya kami travel ke jengka..
tapi sayang.. along xde bersama sebab kerja...
sedeh... dah la pagi raya xsempat minta maap ngn along..
:(((


as usual.. DEMOK TEMOK memulakan cerita..

biar gamba yang berbicara..
:)


saya dan abah
Dul Kadir Hj Mohd Kussin
(sila ignore muka banjingan saya)


saya dan mak
Sa'adiah Majuah
(muka saya tidak mewarisi mak saya mahupun abah saya)


kakak kedua saya dan anak lelaki terhandsome
Ina dan Rayyan
suami tengah drive.. xde gamba la pulak,,
(nasib si driver)


paling KURUS! tu adik saya
Ema.. hehehehe


ini nenek kegemaran saya..
saya pangil
Embah Miss...
muka saya saling tak tumpah mcm muka nenek sedara saya ni,,
copy paste... siap ade bukti gamba masa muda lagi...

saya sayang nenek saya ni.. terharu bila dia sangup menawarkan diri jadi ibu saya disaat mak saya 50/50 terlantar di wad icu... love u embah miss

telatah rayyan dengan telepon penipu

gemuk

ni bukan gedik tp miang


wassalam

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...