SLIDE1

Tuesday, October 30, 2012

I-City Shah Alam-Lay Parking


PERINGATAN!!!

anda mungkin akan dihidangkan
dengan gambar superb demok saya
seriusly
jangan muntah k :)


okeh gambar ni tipuh
real langsung xmacam ni

dan peringatan jugak
buat buat umat/manusia yang nak review pasal I-City Shah Alam
serius blog ni memang pokai dengan explaination
banyak selit gambar sahaja
hehehehehe

okeh saksikanlah

seriusly aku suka
efek pengcahayaan lampu yang cantik
walaupun muka kiteorang xnampak langsung 
tapi cahaya tu penting.. sebagai bukti bandar belampu yang betul2x cantik
heeeeeeeeee


Okeh feeling Hindustand
ala ala Kuch Kuch Hotak Hang
feeling habis dengan Cinta 3 Segi



memperkenalkan
dari kiri anda
Kak Farra (Sexy Lady)-Kak Ana (Brutal Lady)-NeLy (Membebel Lady)-Me (Demok Lady)


Masa nak gambar kat sini aku buat lawak
serius semua org gelak
sebab word aku yg berbunyi
"alahai... minta maap sebab saya berat.. tapi saya nk duduk atas awak jugak"
hehehehe

tapi sriyesly... siankan
hheeeeeeeeee



dah terang lagi bersuluh dengan lampu lampu di I-City
bahawasanya
saya Superb Demok!!
wahhhh.. teruja


snap xjadi sebenarnya
nak cover kak ana yang nak jatuh
hehehehe


Seriusly gambar ni nampak macam
aku org baik (perasaan)
dan belakang aku tu ade ahli sihir yang baru keluar nak tikam aku kan
kan? kan? kan?
Fairy tale sangat



Happy ending
akhirnya kami makan dengan gumbira bahagia xterkata
lagi tak terkata sebab kelantan menang
tahniah Kelantan.. ATM boleh cube lagi next game yeeee..
heheheheh


sebenarnya dalam kepala banyak aksi nak gayakan
tapikan... tapikan
kami malu dan saya lagilah malu
cume panas la kat situ
sangat xselesa

dan ini adalah jemputan yang memeriahkan sesi lay parking kami
terima kasih :)

okeh la
nak out dah ni
sakit perut

byeee
cincaw

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...