SLIDE1

Tuesday, October 30, 2012

John Lennon Looks alike (Klon) - Versi John Lennon Melayu, Malaysia

tajuk macam haram kan?

aku tak tahu lah kalau korang akan cakap
bakal pelapis muka ke... kuih lapis ke
klon ke apa ke
tapi aku nak kata

yang aku ade kawan dia ni bapok segala sweetnye
Bapokkk!!!! okeh


ni ha orangnya
kecik kecik come lotte
rajin bekerja
peramah
(peringatan ni ikhlas.. bukan bodeks)

nama dia syasya (nama penuh xtau)
kalau bekenan add la FB dia ye
hehehe sempat promot

tapi sayang dia ni gila
Manyak gilak punya olang woooo

buktinya

entah sapa punya gaya dia nak tiru
banyak lagi gambar gila dia
aku malas nk menyesakan storage blog ak
kalau nk tengok pegi sendiri usha kat FB dia

apa kene mengena dgn tajuk posting?
okeh nak dikata kan
close up dekat jauh kiri kanan depan belakang muka dia ni memang jauh perlis ke johor jika nak disamakan dengan John Lenon


mana sama kot
John Lennon lagi handsome suara Bapok segala Bapok seksi wehh

kalau nk dicomparekan dengan budak tadi

tapikan
cube closeup gam ni lama2

dan gamba next nih

ada kan? kan? kan?
spek mata mungkin



tapi yang pasti ade gaya weh
heheheheheh



sama kan kan kan
walaupun korng cakap sebab spek mata

tapi aku rasa sama
semua org cakap mende sama


p/s: ni posting nak promote member
hahahahah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...