SLIDE1

Saturday, November 3, 2012

LIPTINT from Avon-cheap and awesome


This day out with my sister.
we plan to eat steamboat at RedWook Bangi, our favorite family's port 
Marvelous ever!

back to my topic-LipTint
before this saya ada review product liptint dari Rimmel (click disini)
dan saya xberpuas hati dengan tahap packaging product tu.
so saya keep searching the other products that can satisfy me
and awesome.. finally
found Avon Liptint and i love it

this is how it looks alike

roll on and easy to use
RM 10 cheap and effective
bila pakai akan terasa sejuk and rasa butter milk
best.. fresh!

let see the result
Before 

A
After

the best thing about liptint is
the color will change and spread eventually 
lama2 akan pekat mcm pakai lipbalm
tapi liptint lebeh longlasting
dan tidak terasa berminyak
ianya kering dibibir terasa seperti semulajadi
ni terpengaruh dengan cerita korea sebenarnya
kononya mcm xpakai lipstick
hehehehe

saya sedekahkan lagi gambar saya yang xberapa laku

untuk color merah yang lebeh dramatik
apa kata kite tambah sikit lipstick color merah
Lova Love from Avon

see the different


kiri apply only liptint and kanan liptint + red lipstick

dramatik bukan?
heheheheh




walaupun murah, namun ianya berbaloi baloi dibibir
daripada mahal tapi xberguna
mcm review Rimmel Liptint sebelum ini
xmendatangkan untung pon

sehingga bertemy kembali dalam

Tom Tom Bakkk!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...