SLIDE1

Thursday, February 14, 2013

PENULISAN


Bak kata Fynn Jamal:
"Menulis bukan kerana semata, setiap penulisan menghiris hati"


ye saya ade blog
secara automatiknya akan dipanggil blogger
tapi tak perlu panggil blogger.
pangil aku Qia sahaja

aku tidak ingin dikenali
biar sepi
kerana tidak ada satu penulisan yang berisi
cuma aku suka kongsikan foto-foto gedik
walau kadang kala tak kena pada tempatnya
tak indah pada letaknya

dulu banyak penulisan aku disalah ertikan lalu didosa pahalakan
kini aku cuba berkhias dan menambah jiwa dalam setiap ritmanya

itu kini
aku tak harap dikenali kerna serius kamu pasti tak akan kenal aku di sisi yang berbeza
mungkin isi aku ada yang berguna
mungkin isi aku sampah semata
maka guna dan tak perlu untuk kau mengata


seperti perkabaran sebelumnya
ini trademark aku
poto gedik seperti selalu

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...