SLIDE1

Monday, October 12, 2015

Shawl Chiffon Pastel murah, RM15 sehelai, mana nak dapat?


Assalamualaikum.
saya nak promote satu butik yang ohsyem dan murah ni.

susah nak cari shawl warna pastel kain chiffon dengan harga RM15,
rata-rata penjual online terutamanya di IG jual sekitar RM20 -RM30 tidak termasuk harga postage.

akak kalau dah suka akak akan promote kat kawan-kawan, warwarkan pada semua yang kedai ni banyak pilihan warna pastel dan warna garang terang serta harga cume RM15 sehelai.
betul!!! cume rm 15 je
kain chiffon pon jenis bagus dan bukan jenis licin.
wild shawl potongan halfmoon, jahit kelim dan jahit tepi biasa.

meh kita bekenalan dengan kedai ni

Butik NurHannah
saya selalu shoping kat cawangan Cyberjaya


pelbagai warna kan?
bukan kah goal kita untuk mempunyai kesemua warna ini?


ni contoh yang aku pakai
warna mint green


warna creame


warna peach terang sakit mata


purplelicious



okay tu je warna yang aku nak kongsikan.
kebanyakan aku ambil warna pastel,
sebenarnya semua shawl aku ni kebanyakan beli kat butik nurhannah ni.

korang jangan lupa survey tau.
serbu pon xpe.
akak nak share je, xdpat comission pon.

bye :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...